Het gedrag wat ik merk kan ik het handigste omschrijven als centrifugaalkoppeling gedrag. (ik ken het van de 340)
Wat ik merk als ik gad wil geven is dat ik eerst de motor iets op toeren moet brengen om daarna met meer gas de wagen te kunnen accellereren. Ik weet niet of dit typisch automaten gedrag is. De Vario in de 340 heeft dat gedrag alleen vanuit stilstand, de S80 heeft dat gedrag elke keer bij het gas geven. De wagen kruipt wel in D als het gas wordt losgelaten.
Zit ik in de juiste hoek als ik denk aan de automaat, of moet ik elders zoeken. (en zit ik hier verkeerd)
Wat ik merk als ik gad wil geven is dat ik eerst de motor iets op toeren moet brengen om daarna met meer gas de wagen te kunnen accellereren. Ik weet niet of dit typisch automaten gedrag is. De Vario in de 340 heeft dat gedrag alleen vanuit stilstand, de S80 heeft dat gedrag elke keer bij het gas geven. De wagen kruipt wel in D als het gas wordt losgelaten.
Zit ik in de juiste hoek als ik denk aan de automaat, of moet ik elders zoeken. (en zit ik hier verkeerd)