CFE BETA Gezocht

Wie zou me willen helpe?

VOLVOSCHEURDER
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 36
Subject:

CFE BETA Gezocht

· 
Posted: 10.11.2018 - 21:21  ·  #1
Dag heren,

Beetje domme vraag wellicht.
Ik heb wat problemen met de Cfe plus. Nu heb ik contact gehad met VT. Die rade me aan om de beta filmware 2.160 te uploade op de Cfe. Nu lukt dat niet. Of ik krijg een een fout in de download van de site of bij het uitpakken. Maar bij het flashen naar de Cfe ziet hij wel het pakket maar wilt hem niet onthouden. Net of ik een niet complete software er op probeer tezetten.

Wie heeft die beta op zijn pc en zou die gezippt en al uitgepakt naar me willen mailen. Wellicht pakt hij hem wel op als ik hem via een andere bron probeer opteslaan.

Alvast bedankt.
VOLVOSCHEURDER
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Re: CFE BETA Gezocht

· 
Posted: 11.11.2018 - 12:00  ·  #2
Wie kan mij helpen?

Krijg wel de updat geflahst. En als ik dan meteen settings open zie ik de nieuwe functies. Sluit ik de tool en open hem weer zie ik ze niet onder de settings meer staan. Auto herkent de Cfe met de beta er op ook niet.

Wie is er handig met pc's en kan me zeggen wat er fout gaat?
VOLVOSCHEURDER
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Re: CFE BETA Gezocht

· 
Posted: 11.11.2018 - 12:25  ·  #3
Moet ik wellicht tegen de Cfe "zeggen" dat het een beta is wat ik er op wil zetten. Ook oudere beta's wilt hij niet opslaan. Alleen alles laten zien als ik na de flash direct in de settings ga. Sluit ik alles af en kijk dan opnieuw in settings is die dat allemaal kwijt.

Selected quotes for multi-quoting:   0