Wij rijden een S60 Bi-Fuel uit 2002. Omdat de "originele" brandstofmeter de voorraad LPG weergeeft, geeft het meldingenscherm links in het klokkendisplay ook de benzinevoorraad in blokjes weer. Omdat de Bi-Fuel niet overloopt van opties, is er ook geen boordcomputer.
Omdat ik (als schipperszoon) ben opgegroeid met olietemperatuur en -druk, zegt watertemperatuur mij minder als indicator voor het "welbevinden" van de motor. Ik zou die informatie ook voor mijn S60 uit willen lezen. Zou een CFE daar toegevoegde waarde bieden, naast de andere functionaliteit die het biedt?
Omdat ik (als schipperszoon) ben opgegroeid met olietemperatuur en -druk, zegt watertemperatuur mij minder als indicator voor het "welbevinden" van de motor. Ik zou die informatie ook voor mijn S60 uit willen lezen. Zou een CFE daar toegevoegde waarde bieden, naast de andere functionaliteit die het biedt?