Woeha iets te snel geweest. Meestal ik alles 2x maar in dit geval. Ik heb binnenkort een sensor over. moet er een met een draadje hebben. gelukkig was ie toch maar voor t geval dat. Misschien ga ik wel naar het feestje in Elst. Kan iemand m misschien wel gebruiken..
Is dat een euro 3 diesel, Ruben? Ik zal zo eens bij de auto kijken, die twee tientjes kan ik wel missen.
Frank, bij Winparts besteld?
dat is inderdaad een euro 3 D5 is 2 minuten werk en hij loopt een stuk stiller..
zuiniger weet ik niet omdat ik zga tegelijk mijn 16 inch voor 17 inch heb gewisseld
Vanochtend is het ding bij ons (op een V70 2.5T uit 2006) vervangen. Bleek amper 4 minuten werk.
Konden meteen al merken dat de respons op het gaspedaal nu veel beter is. Auto reageert gretiger en smeuïger. Ook lijkt de motor mooier/stiller te lopen. Ben dus tevreden.
+13,50 verzendkosten. Volgens mij heb ik de mijne toen bij polarparts weggehaald met een grotere bestelling. Duitsland ligt idd rond de twee tientjes maar met de verzendkosten loopt t weer aardig op. Dealer weet ik niet.
16 euro ex verzenden bij mister auto in duitsland. Goedkoper wordt t niet denk ik.