he best wel apart dat je temp wat hoger is. ik denk niet dat je temp hoger is maar dat de sensor een hogere temp aangeeft. temp van de motor is niet afhankelijk van de sensor maar van de thermostaat. Dus wie weet wat je er nog van gaat merken
Topic verplaatst naar deze categorie.
Gezien het feit dat dit vaker voorkomt dan verwacht, is een preventieve vervanging absoluut een aanrader.
Zeker gezien de kosten van dit item.
Ik kan er bij de T5 dus mooi niet bij hè :{. Dikke (koel?)slang zit in de weg. En ik kan niet bij het klemmetje om alleen de slang los te halen. Hele ding los kan ook weer amper, daarvoor zit de stuurbekrachtigingspomp in de weg... Alleen verlengde dop 19 zou misschien passen, maar laat ik die nou net niet hebben in mijn eenvoudige gereedschapssetje
Die verlengde dop 19 had ik ook nodig voor de sensor, en bij de D5 zit die vol in het zicht en goed bereikbaar.
Dus die dop heb je sowieso nodig, of een pijpsleutel.
Ik kan er bij de T5 dus mooi niet bij hè :{. Dikke (koel?)slang zit in de weg. En ik kan niet bij het klemmetje om alleen de slang los te halen. Hele ding los kan ook weer amper, daarvoor zit de stuurbekrachtigingspomp in de weg... Alleen verlengde dop 19 zou misschien passen, maar laat ik die nou net niet hebben in mijn eenvoudige gereedschapssetje
Zijn vast los te koop....en gereedschap kun je nooooit teveel hebben
Klopt helemaal, maar moet even op het budget letten. Dit is typisch van dat spul dat ik beter voor verjaardagen of kerst kan vragen ofzo, omdat ik dan toch niets weet. Dus in de tussentijd even ergens iets lenen en probleem voorlopig weer opgelost
Vandaag mijn sensor gecontroleerd en week inderdaad af
2.85k @ 20 graden
Bij warm heb ik niet gecontroleerd. Heb brezan gebeld maar die vroegen er 30 euro voor. Uiteindelijk ergens anders voor 15 euro gekocht.
Daarna gelijk vervangen, was eerst bang dat er koelvloeistof uit zou lopen maar dat was niet het geval.
Voor de rest, foto's zeggen meer dan 1000 woorden.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).