Chiptuning 2.5D (TDi)

zin- of onzin....?

marcel56
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 48
Subject:

Re: Chiptuning 2.5D (TDi)

· 
Posted: 18.06.2013 - 14:12  ·  #16
Het maakt me niet uit of iemand zich voorstelt. Dat was niet de reden om te reageren.

Ik ben het niet met je eens. Het is wel degelijk een antwoord op zijn vraag dat alle TDI's roken. Dat mag best met een lach verteld worden.. Zijn reactie vind ik niet passen.

Het is jammer dat hij is afgehaakt want ik heb zelf een tdi (2.5d) die is gechipt tot 170 pk en ik ben ook wel benieuwd naar zijn ervaringen.
...

Subject:

· 
Posted: 18.06.2013 - 20:31  ·  #17
Ik ben het met Marcel eens! Het gaat om de manier waarop iemand ons forum benaderd! Hij heeft ons commentaar gelezen en vervolgens niet meer aangemeld. Neem me niet kwalijk maar dat getuigd dus echt van geen respect voor mede forummers! Ik ben hem liever kwijt dan rijk op zo een manier! ;)
pieneman
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 18.06.2013 - 21:10  ·  #18
Tja, als ik het commentaar zou lezen zou ik er ook mee stoppen. Op zo'n manier krijg je namelijk weinig nieuwe terugkerende leden met als resultaat geen nieuwe sponsoren en vul de rest zelf maar in. Dat komt ten goede aan een ander forum. De rest heb ik er al over gezegd, aan de administrators de schone taak om er wat mee te doen of het naast hun neer te leggen. Hier kan natuurlijk een slotje op, de voortgang van de TS zullen we nooit weten en ik heb gezegd wat ik ervan vond.

Fijne avond allen.
...

Subject:

· 
Posted: 18.06.2013 - 21:14  ·  #19
Ik stel voor dat we dit topic maar lekker laten voor wat deze is! Soelaas komt er toch niet op! ;)

Selected quotes for multi-quoting:   0