Kenners en liefhebbers, wat is wijsheid?
Ik sta voor de keus:
Een zeer goed onderhouden D5 bij 2008 (nieuwere model) automaat, 400.000km, complete en volledige historie. Keurig nette wagen, ziet er echt goed uit van buiten en binnen. Rijdt als nieuw. Jammer dat het een kale, wat saaie uitvoering is in grijs, geen dakreling of spoiler, nergens chrome.
Of voor hetzelfde bedrag:
Een mooie 2.0D, bij 2009, 260.000km, onderhoudshistorie aanwezig, nette auto van binnen en buiten. Mooiere uitvoering met dakreling, leer, velgen, Alleen wel handgeschakelde versie.
Gaan voor het comfort van een heerlijke 5 cilinder die echt goed onderhouden is en waar de hoge km stand niet aan te zien en te merken is, of toch voor beduidend minder km kiezen, mooiere uitvoering en dan maar 4 i.p.v. 5 cilinders?
Ben benieuwd wat ‘freaks’ zouden doen .
Ik sta voor de keus:
Een zeer goed onderhouden D5 bij 2008 (nieuwere model) automaat, 400.000km, complete en volledige historie. Keurig nette wagen, ziet er echt goed uit van buiten en binnen. Rijdt als nieuw. Jammer dat het een kale, wat saaie uitvoering is in grijs, geen dakreling of spoiler, nergens chrome.
Of voor hetzelfde bedrag:
Een mooie 2.0D, bij 2009, 260.000km, onderhoudshistorie aanwezig, nette auto van binnen en buiten. Mooiere uitvoering met dakreling, leer, velgen, Alleen wel handgeschakelde versie.
Gaan voor het comfort van een heerlijke 5 cilinder die echt goed onderhouden is en waar de hoge km stand niet aan te zien en te merken is, of toch voor beduidend minder km kiezen, mooiere uitvoering en dan maar 4 i.p.v. 5 cilinders?
Ben benieuwd wat ‘freaks’ zouden doen .