Dan moet je je bypass gewoon veel oefenen en dan raakt 'ie vanzelf ingesleten ...
Toch vraag ik me af of het uberhaupt zin heeft. Afhankelijk van de snelheid is de luchtcirculatie in de auto door het open dak dermate sterk dat je wel kan koelen, maar dat er veel sneller onbehandelde buitenlucht binnenkomt (en/of je binnenlucht eruit gezogen wordt) dan er gekoeld kan worden door de airco, dus koel je letterlijk voor de vogeltjes... (ervan uitgaande dat de vogeltjes zich buiten de auto bevinden)
Beetje wat je HIER ziet (al gaat dit over herrie, maar goed, het geeft de turbulentie van de lucht wel mooi weer)
CCM aanpassen kan niet, dan moet je boren in de goed beschermde software van Volvo. Tenminste, wellicht dat Volvotune dit kan, of via een CFE, maar dat lijkt me geen voor de hand liggende optie om te programmeren.
Toch vraag ik me af of het uberhaupt zin heeft. Afhankelijk van de snelheid is de luchtcirculatie in de auto door het open dak dermate sterk dat je wel kan koelen, maar dat er veel sneller onbehandelde buitenlucht binnenkomt (en/of je binnenlucht eruit gezogen wordt) dan er gekoeld kan worden door de airco, dus koel je letterlijk voor de vogeltjes... (ervan uitgaande dat de vogeltjes zich buiten de auto bevinden)
Beetje wat je HIER ziet (al gaat dit over herrie, maar goed, het geeft de turbulentie van de lucht wel mooi weer)
CCM aanpassen kan niet, dan moet je boren in de goed beschermde software van Volvo. Tenminste, wellicht dat Volvotune dit kan, of via een CFE, maar dat lijkt me geen voor de hand liggende optie om te programmeren.