Allen,
Na een aantal maanden zelf testen en proberen weet ik niet meer wat nu de volgende stap is .
Probleem:
Clutch Position Sensor blijft in foutmelding gaan ( motor managment service vereist )
Auto:
Volvo s60 2005 , 2.4 140PK handbak
Gevolgen:
Auto rijd schokkerig , gek genoeg werkt cruise de helft van de tijd ?
Geprobeerd :
Schoonmaken van de sensor , helpt dag .
2x nieuwe sensor ( helpt hele maand leek het wel )
Omwisselen van de sensor dan is het weer week weg
Notes:
Geen duidelijke lekkage’s daar , bij toeval lijkt het met vochtig weer vaker te zijn. Multimeter meer de juiste weerstandwaardes . Ook de ecm?? Gecontroleerd onder de ruitenwissers alles los gehad maar geen corrosie of vocht al daar .
Kan iemand mij veder helpen, auto rijd veder super en als de fout weg blijft rijden we een goede 1/15 dus we zijn nog niet klaar om afscheid te nemen
Na een aantal maanden zelf testen en proberen weet ik niet meer wat nu de volgende stap is .
Probleem:
Clutch Position Sensor blijft in foutmelding gaan ( motor managment service vereist )
Auto:
Volvo s60 2005 , 2.4 140PK handbak
Gevolgen:
Auto rijd schokkerig , gek genoeg werkt cruise de helft van de tijd ?
Geprobeerd :
Schoonmaken van de sensor , helpt dag .
2x nieuwe sensor ( helpt hele maand leek het wel )
Omwisselen van de sensor dan is het weer week weg
Notes:
Geen duidelijke lekkage’s daar , bij toeval lijkt het met vochtig weer vaker te zijn. Multimeter meer de juiste weerstandwaardes . Ook de ecm?? Gecontroleerd onder de ruitenwissers alles los gehad maar geen corrosie of vocht al daar .
Kan iemand mij veder helpen, auto rijd veder super en als de fout weg blijft rijden we een goede 1/15 dus we zijn nog niet klaar om afscheid te nemen