Klopt, ik heb een RTI. Het scherm komt dan wel niet omhoog, maar dat is weer wat anders.
Ja, ga ik binnenkort bestellen. Leuke functies erbij.
Toen ik toch daar keek zag ik ook dat het stekkertje van mijn benzineklepsluiting (leuk woord voor Scrabble) niet aangesloten was. Erin gedrukt en het werkt gewoon. Iemand enig idee waarom dat losgekoppeld kan zijn geweest?
Dat had ik ook, stekkertje er gewoon helemaal af. Toen ik het zag hem ik hem weer aangesloten en ook bij mijn S60 werkte alles weer.
Maar na een jaar begon het tandwiel toch te slippen, en ging het klepje soms wel soms niet van het slot. Daar sta je dan de eerste keer bij de pomp en je kan niets.
Sinds dien heb ik de stekker er weer af, en doe ik bij het tanken zelf het klepje even handmatig van het slot en na het tanken weer op slot.
Het tandwiel schijnt van kunststof te zijn en verliest na verloop van tijd wat tandjes, waardoor hij blijft hangen.
SanS60
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 51 Berichten: 114 Geregistreerd: 06 / 2015
Ja, moeilijk uit te leggen zonder foto's. Gewoon even dat luik open trekken en het ding bekijken.
Moet je even voelen, misschien kan je het wel zien. Het deel dat door de motor heen en weer wordt geschoven kan je ook met de hand bewegen.
Na een paar keer kan je hem blind bedienen.
SanS60
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 51 Berichten: 114 Geregistreerd: 06 / 2015