Ik heb ook WEER last van vocht in mijn rechter BiXenon lamp. Vorige keer onder garantie (paar maanden geleden) xenon starter unit laten vervangen omdat deze volgelopen was met water en de lamp dus niks meer deed...
Nu 4 maanden verder (zonder garantie) weer vocht in de unit. Toch ergens een lek dus, morgen maar eens demonteren en kijken wat ik eraan kan zien.
Ik vond het volgende insteressante artikel op Vida trouwens: zie bijlage
PS hier zegt iemand het volgende over droogföhnen:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=684527
Ik citeer:
V70 T5 assen
Mijn methode is beide doppen eraf stadslichtje ook uitnemen .
Dan heb ik thuis nog een stuk 75 mm afvoerpijp, deze schuin afzagen aan 1 zijde , dan deze met de schuine zijde voor 1 v/d gaten zetten (waar een dop zat) .
En dan kijk ik mijn vrouw even lief aan of ik haar fohn even mag "lenen" deze boven de afvoerpijp en blazen maar , binnen een half uur is je lamp weer droog van binnen .
hadico
Glas is bij deze meest niet de boosdoener maar meer de afdichtingen van de deksels en fittingen (richting en stadlicht) die er van buitenaf inzitten richtingaanwijzer is in deze de grootste verdachte door zijn plaatsing krijgt hij nogal wat te verduren aan water wat via de spatbordrand loopt ,losnemen en de afdichtingen licht invetten (vaseline) geeft vaak de oplossing.
Ga ik ook maar eens proberen...