Het geluid van die drie cilinders is en blijft prut, lijkt net een brommer die je hoort rijden. Bmw schaamt zich er zelfs voor en levert standaard een geluidsmodule op de I8 om het geluid van de 3 cilinder te onderdrukken....
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39981 Geregistreerd: 07 / 2009
Vroeg of laat rijden we op 0 cilinders. Dan denken we met weemoed terug aan de drie cilinders haha
Ben overigens nog erg blij met mn 5 echte cilinders en bijpassende brom
Het geluid van die drie cilinders is en blijft prut, lijkt net een brommer die je hoort rijden. Bmw schaamt zich er zelfs voor en levert standaard een geluidsmodule op de I8 om het geluid van de 3 cilinder te onderdrukken....
Terwijl een triumph motorfiets wel een verdomd mooi geluid heeft.......
Het geluid van die drie cilinders is en blijft prut, lijkt net een brommer die je hoort rijden. Bmw schaamt zich er zelfs voor en levert standaard een geluidsmodule op de I8 om het geluid van de 3 cilinder te onderdrukken....
Terwijl een triumph motorfiets wel een verdomd mooi geluid heeft.......
Inderdaad! Schitterend geluid uit een prachtig blok...
100% mee eens Very. Er wordt nu vooral op de korte termijn gekeken. Kleine motoren worden tot de max gedreven om er een beetje fatsoenlijk mee te kunnen rijden. Maar of ze net zo duurzaam zijn als een normaal bemeten blok??? De tijd zal het leren maar ik heb zo mijn twijfels. En wat is onder aan de streep dan beter?
Maar goed, die discussie mond vaak uit in een welles nietes discussie.
Brr. Zoveel vermogen uit zo weinig cc.
Dat gaat snel mis.
"Nichts umsonst" zoals onze oosterburen zo treffend uitdrukken.
Kijk maar eens op AMT.
Daar heb ik al heel wat gevallen voorbij zien komen dat dat soort blokjes zonder revisie de 100.000 km niet eens halen.
Laatst nog een met 20.000 km, compleet versleten.
Ok. Hangt ook erg van een rijstijl af, maar toch.