Na mijn reparatie aan de HU850 is de ontvangst een stuk verbeterd, maar het blijft in vergelijking met andere auto`s nog steeds slecht.
Neem nou de Fiat Grande Punto van mijn vrouw. Ook ingebouwde radio maar met een goede 16V dakantenne op het achterdak. Sublieme ontvangst.
Diverse zenders die zij bij ons op de oprit zonder problemen kan ontvangen is een probleem voor de HU850.
Nu kan ik wel de antenneversterkers vervangen, maar het blijft slecht. Het is eigenlijk nooit echt goed geweest.
Nu zit ik er sterk over te denken om een dakantenne te plaatsen.
Ja, ik weet het. Het is een strak dak en het is zonde. Maar een auto is ook een gebruiksvoorwerp die gewoon goed moet functioneren.
Is er iemand die het al gedaan heeft? Of hebben jullie nog andere ideeën?
Ondertussen erachter gekomen dat Volvo ook originele dak antennes heeft.
Ik zie alleen twee aansluitingen. Een voor de gps, en zou de andere dan voor de radio zijn?
Neem nou de Fiat Grande Punto van mijn vrouw. Ook ingebouwde radio maar met een goede 16V dakantenne op het achterdak. Sublieme ontvangst.
Diverse zenders die zij bij ons op de oprit zonder problemen kan ontvangen is een probleem voor de HU850.
Nu kan ik wel de antenneversterkers vervangen, maar het blijft slecht. Het is eigenlijk nooit echt goed geweest.
Nu zit ik er sterk over te denken om een dakantenne te plaatsen.
Ja, ik weet het. Het is een strak dak en het is zonde. Maar een auto is ook een gebruiksvoorwerp die gewoon goed moet functioneren.
Is er iemand die het al gedaan heeft? Of hebben jullie nog andere ideeën?
Ondertussen erachter gekomen dat Volvo ook originele dak antennes heeft.
Ik zie alleen twee aansluitingen. Een voor de gps, en zou de andere dan voor de radio zijn?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).