Beste medeforummers,
Na verrast te zijn door een lege accu en door de wegenwacht ter plekke te zijn voorzien van een andere, heb ik opeens een rare storing:
Mijn glazen schuifdak werkt wel, maar de bedieningsknop functioneert vreemd.
Normaal gesproken kan ik drie verschillende functies bedienen:
- knop naar voren: sluiten
- knop naar achteren: volledig openen (schuif naar achteren)
- knop naar boven: kantelen
Nu:
- knop naar voren: van kantelen naar sluiten naar openen, naar sluiten naar kantelen, naar sluiten, etc.
- knop naar boven: zelfde
- knop naar achteren: niets
Hij lijkt dus in een loop te komen, waarbij ik met op tijd loslaten van de knop dan maar moet gokken wanneer mijn dakraam precies goed en waterdicht dichtzit.
Mijn voorgevoel is een softwarematig probleem (er kwamen wel meer meldingen voorbij op het display, nadat de nieuwe accu was geinstalleerd).
Is er een manier om een 'harde reset' te doen van het systeem, zonder laptops e.d.?
Is er iemand die een idee heeft wat er concreet aan de hand is?
bij voorbaat dank!
Sander
Na verrast te zijn door een lege accu en door de wegenwacht ter plekke te zijn voorzien van een andere, heb ik opeens een rare storing:
Mijn glazen schuifdak werkt wel, maar de bedieningsknop functioneert vreemd.
Normaal gesproken kan ik drie verschillende functies bedienen:
- knop naar voren: sluiten
- knop naar achteren: volledig openen (schuif naar achteren)
- knop naar boven: kantelen
Nu:
- knop naar voren: van kantelen naar sluiten naar openen, naar sluiten naar kantelen, naar sluiten, etc.
- knop naar boven: zelfde
- knop naar achteren: niets
Hij lijkt dus in een loop te komen, waarbij ik met op tijd loslaten van de knop dan maar moet gokken wanneer mijn dakraam precies goed en waterdicht dichtzit.
Mijn voorgevoel is een softwarematig probleem (er kwamen wel meer meldingen voorbij op het display, nadat de nieuwe accu was geinstalleerd).
Is er een manier om een 'harde reset' te doen van het systeem, zonder laptops e.d.?
Is er iemand die een idee heeft wat er concreet aan de hand is?
bij voorbaat dank!
Sander