Bedankt voor de reacties.
Excuses dat ik mezelf niet heb voorgesteld. Ik ben Remco de Dijk, 49 jaar en rijdt in een Volvo XC60 uit 2009. Helaas geen V70 of V60 maar toch wel enigszinds Volvogerelateerd leek me
. Ik zal kijken of ik van de week wat mooie foto's kan maken van mijn auto.
Wat betreft de dashcam, de parking mode werkt wel alleen met zo'n speciale kabel. Deze heb ik er gratis bijgekregen omdat ik één van de eerste klanten was. Het installeren is wel moeilijker en vereist zeker wat technische kennis, aangezien deze op de accu van de motor wordt aangesloten. Ik heb hier nog niet naar gekeken en denk dat ik dit door een garagebedrijf ga laten doen.
Heb hier een filmpje van youtube aangezien ik er zelf nog geen online heb gezet. Dit wil ik wel zo snel mogelijk gaan doen maar hier dus een filmpje uit Engeland(?). Ze hebben zelf ook wat filmpjes op de site staan zag ik.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PnSyjy3Yg8A[/youtube]
Zodra ik iets van beeldmateriaal heb zal ik dit op dit forum plaatsen! Vooralsnog moet ik dit uitvogelen omdat de software voor de PC deels Koreaans is (dus hoe je de dashcam kan instellen op je computer). Dit zou volgens de website binnen zeer korte tijd veranderen in Engels.
Edit: youtube link werkt niet helemaal. Hoe verander ik dit?