De vraag wat eigenlijk al in de titel staat. Hoe demonteer ik de raamschakelaar van de passagiers kant? Bestuurderskant is wel duidelijk, torx aan de onderkant los en omhoog trekken (zit als het ware geklikt)
Passagiers kant zit echter gelijmt. Er zitten ook klik dingen in maar dat lijkt me ook nogal een werkje (zeker als het ook aan de achterkant geklikt zit)
Iemand?
Gister namelijk alle deurpanelen vervangen en de passagiers kant weigert dienst. Ramen willen niet open (ook niet met paneel bestuurderskant) deur wil niet op slot en lampje van de schakelaar brand ook niet. Rest van de ramen/deuren doen het wel.
Paneeltje even overzetten en klaar dacht ik. Dat zal ook zo zijn, maar hoe
Foto ter verduidelijking
Passagiers kant zit echter gelijmt. Er zitten ook klik dingen in maar dat lijkt me ook nogal een werkje (zeker als het ook aan de achterkant geklikt zit)
Iemand?
Gister namelijk alle deurpanelen vervangen en de passagiers kant weigert dienst. Ramen willen niet open (ook niet met paneel bestuurderskant) deur wil niet op slot en lampje van de schakelaar brand ook niet. Rest van de ramen/deuren doen het wel.
Paneeltje even overzetten en klaar dacht ik. Dat zal ook zo zijn, maar hoe
Foto ter verduidelijking
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).