Goede zaak Bert! Het lijkt weg te blijven dus eind goed al goed!
Gisterenavond nog even heerlijk uit wezen eten, wegens het behalen van een niet omkeerbare leeftijd, dus even een stukje via de snelweg voordat we bij de Mac waren , no problemo.
Vind het leuk om een presentje te krijgen voor m'n verjaardag maar een nieuwe turbo die ik zelf mag af tikken bedank ik toch graag voor .
Hahahahahaaaa, dit kan ik me geheel voorstellen Bert! Overigens nog van harte proficiat man! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad? Wij hadden gisteren de Midsummer Biergarten Stammtisch en was echt bere gezellig! Dus mocht je een keer ruimte kunnen vinden in de agenda... Je krijgt er echt geen spijt van.
Ahw... Dat is inderdaad heel vervelend. Ik ben ook rugpatiƫnt en moet ook wel op tijd gaan zitten. Echter kan dit gewoon wel tijdens de meetings. En anders ben je hier thuis uiteraard ook welkom voor een bakkie hoor.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Van harte kerel.
Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
Onomkeerbaar is het zeker, maar wees blij dat je het kunt zeggen.
Neem van mij aan dat je dit volgende jaren niet wil omkeren.
N.B.: Misschien een idee om eens een Stammtisch bij jou in de buurt te houden ?
Dan kun je er zeker bij zijn.
Dan moet het heel dichtbij zijn, stevig is zelfs een beetje licht uitgedrukt, moet ca. 3x keer per dag een uurtje of 2 plat liggen om de dag door te komen.
Afijn het leven gaat verder, wil er niet te veel over klagen
Dan moet het heel dichtbij zijn, stevig is zelfs een beetje licht uitgedrukt, moet ca. 3x keer per dag een uurtje of 2 plat liggen om de dag door te komen.
Dat is minder fraai.
Mocht je er ooit bij willen zijn en we kunnen je daar een plezier mee doen, laat het ons dan maar even weten.
Beterschap gewenst.