vroeger waren er wel eens van die meetings waar je een deukje zonder spuiten kunt laten verwijderen.
nu heb ik een klein deukje en heb zoiets van ( filmpje Rintje Ritsma op YT gezien )
zo'n klein deukje is nu ook al zichtbaar en met zo'n setje van datona /HBM/ Ali enz enz moet dat toch te doen zijn.
dus ik wil die uitdaging wel aangaan.
zo'n latona set en die van HBM zijn niet echt goedkoop maar bij Ali koop je voor een tientje wat van die spullen,
wat vragen.
1 wie heeft het zelf geprobeerd om een klein deukje eruit te trekken met zo'n tang.
2 waar heb je de set gekocht
3 wat voor lijmstick gebruiken ze hierbij
4 welke vloeistof spuiten ze erop om de lijm vd auto te halen?
ik gok iets van alcohol maar voor ik ga prutsen heb ik graag zekerheid.
Ik neem trouwens aan dat de lijmsticks vd action die we nu gebruiken niet geschikt zijn.
nu heb ik een klein deukje en heb zoiets van ( filmpje Rintje Ritsma op YT gezien )
zo'n klein deukje is nu ook al zichtbaar en met zo'n setje van datona /HBM/ Ali enz enz moet dat toch te doen zijn.
dus ik wil die uitdaging wel aangaan.
zo'n latona set en die van HBM zijn niet echt goedkoop maar bij Ali koop je voor een tientje wat van die spullen,
wat vragen.
1 wie heeft het zelf geprobeerd om een klein deukje eruit te trekken met zo'n tang.
2 waar heb je de set gekocht
3 wat voor lijmstick gebruiken ze hierbij
4 welke vloeistof spuiten ze erop om de lijm vd auto te halen?
ik gok iets van alcohol maar voor ik ga prutsen heb ik graag zekerheid.
Ik neem trouwens aan dat de lijmsticks vd action die we nu gebruiken niet geschikt zijn.