Op de sloop in ons dorp staat een S80.
Als er onderdelen van een S80 nu hetzelfde is dan kan ik eventueel een sloop onderdeel gebruiken.
De kabel en het mechanisme in de deurhendel (binnenkant) van onze S60 is afgebroken.
slotmechanisme/kabel:
Weet iemand of het slotmechanisme en/of de kabel van een S60 hetzelfde is als van een S80?
Binnendeurpaneel:
Of is een binnendeur paneel uitwisselbaar tussen de S80 en onze S60 (bj.2001 benzine)?
Sloten:
Verder heb ik last van het feit dat na sluiten met de AB niet altijd alle deuren op slot gaan. Dat wil zeggen dat die pinnetjes niet altijd omlaag gaan. Soms wel en soms niet. Soms helpt een 2e keer openen en sluiten met de AB.
Na een tijdje (30 seconden) komt een 2e klik en dan is de deur wel op slot (ook al staat het pinnetje uit/boven)
Dus eventueel zou ik die slotmechanismen van zo'n sloop S80 voor mijn S60 kunnen gebruiken.
Raambedieningsunit:
Verder hebben we nog last van een klapperende raambedieningsunit (bestuurderskant); bij koude start klinkt het als ratelende "relais". Ik heb gegrepen dat vervanging van de unit een oplossing is. En dat we moeten letten op de nummers op de unit om juiste werking te garanderen? Moeten alle nummers overeenkomen? Of een bepaald deel ervan zodat deze match met onze S60 van augustus 2001?
Alvast bedankt voor eventuele tips.
Gr. Armand
Als er onderdelen van een S80 nu hetzelfde is dan kan ik eventueel een sloop onderdeel gebruiken.
De kabel en het mechanisme in de deurhendel (binnenkant) van onze S60 is afgebroken.
slotmechanisme/kabel:
Weet iemand of het slotmechanisme en/of de kabel van een S60 hetzelfde is als van een S80?
Binnendeurpaneel:
Of is een binnendeur paneel uitwisselbaar tussen de S80 en onze S60 (bj.2001 benzine)?
Sloten:
Verder heb ik last van het feit dat na sluiten met de AB niet altijd alle deuren op slot gaan. Dat wil zeggen dat die pinnetjes niet altijd omlaag gaan. Soms wel en soms niet. Soms helpt een 2e keer openen en sluiten met de AB.
Na een tijdje (30 seconden) komt een 2e klik en dan is de deur wel op slot (ook al staat het pinnetje uit/boven)
Dus eventueel zou ik die slotmechanismen van zo'n sloop S80 voor mijn S60 kunnen gebruiken.
Raambedieningsunit:
Verder hebben we nog last van een klapperende raambedieningsunit (bestuurderskant); bij koude start klinkt het als ratelende "relais". Ik heb gegrepen dat vervanging van de unit een oplossing is. En dat we moeten letten op de nummers op de unit om juiste werking te garanderen? Moeten alle nummers overeenkomen? Of een bepaald deel ervan zodat deze match met onze S60 van augustus 2001?
Alvast bedankt voor eventuele tips.
Gr. Armand