Deurslot achterportier rechts werkt niet meer. Kan iemand in Vida de reparatie docs posten?

hessel
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Deurslot achterportier rechts werkt niet meer. Kan iemand in Vida de reparatie docs posten?

· 
Posted: 16.08.2023 - 18:27  ·  #1
Goedenavond,

Kom er net achter dat bij mijn V70 D4 2015 keyless entry het slot van het achterportier rechts niet meer op slot gaat. Rest van de sloten allemaal wel.

Nu doet mijn Vida het niet meer. Zou iemand in Vida voor mijn V70 de reparatiehandleiding voor het vervangen van het deurslot kunnen posten in dit draadje? Kan ik kijken of ik dit onderweg kan doen.

Dank alvast.

Hessel
Volvo70V

Subject:

Re: Deurslot achterportier rechts werkt niet meer. Kan iemand in Vida de reparatie docs posten?

· 
Posted: 16.08.2023 - 18:42  ·  #2
Wat is de kleur van je auto?, heb je een kleurnummer?. Kan even kijken of ik die voor je heb. Heb er een aantal liggen namelijk.
Volvo70V

Subject:

Re: Deurslot achterportier rechts werkt niet meer. Kan iemand in Vida de reparatie docs posten?

· 
Posted: 16.08.2023 - 18:47  ·  #3
https://www.youtube.com/watch?v=vIZmJFqoDKk, voor het motortje, kan ook zijn dat die stuk is, das iets makkelijker. Achterzijde werkt hetzelfde. Hier word iig ook het slot gedemonteerd, ik wens je veel succes als je dat nog nooit gedaan hebt. Als de sensor stuk is reken bij de dealer op rond de E500,0 gespoten in kleur, motortje weet ik niet uit mijn hoofd.
hessel
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 16.08.2023 - 18:51  ·  #4
Ik heb het rechtsvoor al een keer gedaan. Wel meteen hele slot vervangen voor nieuw origineel. Motortje is anders bij keyless. Dus het gaat me om het hele slot te vervangen. Is achter dan ongeveer hetzelfde als voor?
dbs1
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 16.08.2023 - 19:23  ·  #5
Kijk eens hier of evt. in mijn wdb. Succes!
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 17.08.2023 - 10:55  ·  #6
Quote door Volvo70V

Wat is de kleur van je auto?, heb je een kleurnummer?. Kan even kijken of ik die voor je heb. Heb er een aantal liggen namelijk.

Wat heeft de kleur van de auto met het deurslot te maken? Gaat het niet alleen om het slot binnenin de deur, maar ook een deel buitenop de carrosserie? Valt dat niet over te zetten van de huidige?

Selected quotes for multi-quoting:   0