Deze achteruitrij camera op RTI scherm???

Gaat dit passen.....of advertentie passen.....

pascalamiteiten
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

Deze achteruitrij camera op RTI scherm???

· 
Posted: 02.06.2014 - 23:25  ·  #1
Ik zag deze advertentie langskomen http://link.marktplaats.nl/815664583 , en vroeg me af of dit gaat werken met het scherm van mijn RTI.

Ik zou graag zoiets als dit willen hebben, maar heb een hekel aan extra schermpjes en tieralantijntjes.....

Dit lijkt mij dan een mooie oplossing.
Arthur30
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

Re: Deze achteruitrij camera op RTI scherm???

· 
Posted: 03.06.2014 - 07:29  ·  #2
Dat kan op zich wel werken... alleen niet voor de 50 euro die er voor de camera wordt gevraagt. Je hebt namelijk ook nog een IMIV nodig; een video interface de je de mogelijkheid bied de camera op het RTI scherm aan te sluiten. DIt is overigens weer afhankelijk van het type auto dat je hebt maar ik ga er even vanuit dat je een RTI hebt van het type MMM (S60: ....-2009, V70: ....-2007, S80: ....-2006)
pascalamiteiten
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

· 
Posted: 04.06.2014 - 23:58  ·  #3
Haha....nee was ik ook niet vanuit gegaan.......er lijkt altijd wel weer wat aangepast of vervangen moeten worden.
Bedankt voor de reactie......ik ga er nog een nachtje over slapen..... :sleep:
Roffeltje
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 59
Subject:

· 
Posted: 05.06.2014 - 00:19  ·  #4
Die aanbieding op marktplaats gaat niet werken.
Je hebt inderdaad een iMiv classic nodig, zoals Artur30 al aangeeft. Dit is een apparaat wat je met speciale kabels op de canbus van jouw Volvo kunt aansluiten (even op de site kijken voor de juiste kabels voor jouw type Volvo).
Deze iMiv classic heeft een iPod / iPhone aansluiting om mp3 muziek af te spelen.
En, met specifieke software die je kunt installeren op de iMiv, kun je zelfs films die je op de iPod hebt staan afspelen op het RTI scherm. (en het werkt prima :love: )
Overigens....films afspelen is om veiligheidsreden niet mogelijk boven ca. 10km/h

De iMiv heeft een speciale aansluiting voor een achteruitrij camera. Die camera kun je er als extra bij bestellen.
Het inbouwen is simpel. Alles plug en play. Kost alleen wat tijd, afhankelijk er van hoe netjes je alles wil weg werken 8-)
Natuurlijk worden de beelden van deze camera op het RTI scherm getoond.

Kijk hier maar eens voor meer info: http://www.volvotech.eu/Audio/iMIV-Classic
oh ja...je kunt de site ook in NL lezen. Even rechtsboven op het vlaggetje klikken

Selected quotes for multi-quoting:   0