Wellicht komt de mijne nog te koop.. (Poika heeft recht van eerste koop hoor, ik had hem aangeboden als vervang-auto)
Ik keek de laatste tijd naar EV's en hybride als vervanging voor deze.
Qua EV's heb ik het opgegeven, ik wil namelijk een actieradius van 500 km, kom je nu nog alleen bij Tesla uit en die zijn me tweedehands nog te duur.
De tuin is ook net opnieuw bestraat, ik laat de boel dus ook niet meer openbreken voor een extra leiding voor de huislader; hybrides dus. Mag met of zonder stekker als het maar Japans of Koreaans is
Anyway: ik kreeg nog ergens tussen de 2000 en 3000 euro voor mijn S60 terug meen ik bij de laatste proefrit paar maand geleden.
Ik focus me nu even op een de nieuwe Toyota Corolla Touring 2.0 hybride modellen, maar kan nergens proefzitten en rijden of ik er in pas met mijn 1,96.
Dus lang verhaal, ik hoef niet veel te hebben voor de mijne, maar heb ook geen haast om hem te verkopen. Want het ding wil maar niet echt stukgaan afgelopen 5 jaar, hij blijft maar rijden!
O ja ik heb dus een S60 2.0 T in de luxe Drivers Edition uit 2007. Inmiddels 338 Dkm op de tellert maar zoals gezegd; bijzonder weinig problemen mee gehad, geen maandagochtend exemplaar.