In vergelijk met mijn hobby MB W124 M104 E320C (over jargon gesproken....) vond ik de D5 (sinds 13 maanden in bezit), toch wel wat rumoerig en bonkerig. Dacht dat dit er bijhoorde, vermaarde dieselklop. De eerste servicebeurt bij Martin (MMTS) in Oldenzaal. De auto goed nagekeken, zodat Martin weet wat voor vlees hij op de brug heeft staan.
Ik gaf aan dat ik niet zo enthousiast was en de auto vooral bonkerig vond, wellicht de motorsteunen of draagarmen ?. Die blijken goed te zijn. De achterwielen gelijktijdig in de lucht, een zwiep aan het wiel en ja, hoor, een kromme achtervelg. Raymond (TPR Powerflush) had nog 4x 16 inch Dotz LM liggen (winterbanden). Gemonteerd, proefrijden en ja, hoor, andere auto. Het begint een beetje in de buurt te komen van de E320C, wordt het natuurlijk nooit, maar goed, eigenlijk ben ik een benzine (no alternative for cubic inches) liefhebber, maar kan heel goed leven met deze bijzondere functionele en magistraal comfortabele V70. Nu nog proberen de kromme velg te laten richten.
Ik gaf aan dat ik niet zo enthousiast was en de auto vooral bonkerig vond, wellicht de motorsteunen of draagarmen ?. Die blijken goed te zijn. De achterwielen gelijktijdig in de lucht, een zwiep aan het wiel en ja, hoor, een kromme achtervelg. Raymond (TPR Powerflush) had nog 4x 16 inch Dotz LM liggen (winterbanden). Gemonteerd, proefrijden en ja, hoor, andere auto. Het begint een beetje in de buurt te komen van de E320C, wordt het natuurlijk nooit, maar goed, eigenlijk ben ik een benzine (no alternative for cubic inches) liefhebber, maar kan heel goed leven met deze bijzondere functionele en magistraal comfortabele V70. Nu nog proberen de kromme velg te laten richten.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).