Ja het is niet echt een how-to, door mij geschreven, integendeel. Ik vond het op een ander Volvo forum.
Enige verschil is, dat ik met geen mogelijkheid een hetelucht soldeerstation kon bemachtigen. Ik heb dus een verfafbrander met temperatuurinstelling gebruikt.
Zaten 3 standen op de verfafbrander, de middelste was 400 graden.
Dit is natuurlijk niet zo accuraat en ook het gebruik er van is wat grover.
Echter doet mijn DIM het nu weer wel, na veel uitval (dan weer alleen de tellers, dan de symbolen, dan weer stond alles aan, dan weer alles uit) wat uiteindelijk leidde tot een dode DIM de laatste 2 weken. Nu dus weer werkend, hopelijk blijft dat zo.
Voor de volledigheid hier een link naar de how-to:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=27631
Met dus de uitzondering van het hetelucht soldeerstation, vervangen door verfafbrander. Verder niks anders gedaan.
Nog een nabrander ( ), die 2 schroefjes per teller, die hoefde ik er niet uit te schroeven om de tellers van de printplaat te krijgen. Geen idee waar die schroefjes voor zijn, ze lijken nutteloos :p
Enige verschil is, dat ik met geen mogelijkheid een hetelucht soldeerstation kon bemachtigen. Ik heb dus een verfafbrander met temperatuurinstelling gebruikt.
Zaten 3 standen op de verfafbrander, de middelste was 400 graden.
Dit is natuurlijk niet zo accuraat en ook het gebruik er van is wat grover.
Echter doet mijn DIM het nu weer wel, na veel uitval (dan weer alleen de tellers, dan de symbolen, dan weer stond alles aan, dan weer alles uit) wat uiteindelijk leidde tot een dode DIM de laatste 2 weken. Nu dus weer werkend, hopelijk blijft dat zo.
Voor de volledigheid hier een link naar de how-to:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=27631
Met dus de uitzondering van het hetelucht soldeerstation, vervangen door verfafbrander. Verder niks anders gedaan.
Nog een nabrander ( ), die 2 schroefjes per teller, die hoefde ik er niet uit te schroeven om de tellers van de printplaat te krijgen. Geen idee waar die schroefjes voor zijn, ze lijken nutteloos :p