Nee joh, niks UIT--> IN die Volvo en gewoon kopen! Dit zou erg goed staan icm de lakkleur van mijn karretje..
Ik vind het echt mooi, lekker een knal interieur! (Als ik wat rijker was had ik ze nu al een mail gestuurd.)
Saai zwart kan altijd nog (eeeh.. heb ik nu ook..)
DJ
Op het Vovlo-forum is iemand met een V70NN, zwarte auto met dit rood leer interieur. Stond toch echt wel mooi moet ik zeggen.
Ik vind die Inscription serie van de laatste S60's wel erg mooi. Dit past vast niet in een S60, en ik mis de premium audio panelen.. helaas.
En voor dat geld in geen 750 jaar.
Als ik het geld had en nu een zwart interieur (heb oak namelijk) dan wist ik het wel en waren ze nu verkocht geweest!!
Mijn vader heeft een knalrode V70NN gehad (T6) met een bordeaux rood interieur, man wat was dat gaaf!
en man wat mis ik die auto!
helemaal als je vervolgens een jaar na overlijden van je vader zijn auto door Maastricht ziet rijden terwijl deze normaal in Schoorl rondrijdt!
(voor de helderheid, mijn vader was ernstig ziek, en die auto was zijn troetel en had hem zelfs willen gebruiken als begrafenis auto, echter was zijn verstand nog gezond genoeg om hem te doen laten beseffen dat deze auto eigenlijk veel te duur voor hem was geworden, zodoende heeft hij deze 2 maanden voor zijn overlijden ingeruild op een Rode Opel Mokka )
Zeker apart, en over smaak valt te twisten natuurlijk, ik ken er meerderen welke mijn V70 lelijk vinden en dan trots in hun Kia stappen.....
Echter de vraagprijs van €750 voor een interieur zonder eclectische verstelling, en daarmee waarschijnlijk ook geen verwarming vindt ik heftig.