Kennis van mij had vroeger citroen garage,je hoorde die al straat verderop schelden GOD****** hoe kun de een auto zo stom in elkaar zetten...?
Hahahahaha,geweldig.
Wie het geshopt heeft,toch wel leuk gedaan moet ik zeggen.
Kennis van mij had vroeger citroen garage,je hoorde die al straat verderop schelden GOD****** hoe kun de een auto zo stom in elkaar zetten...?
Hahahahaha,geweldig.
Wie het geshopt heeft,toch wel leuk gedaan moet ik zeggen.
Inderdaad wel grappig ze hadden beter een C6 onder en BX boven kunnen nemen dan klopt het plaatje nog aardig.
Echt grappig, ik zit net op het citroen forum een paar stukjes te lezen die DS3 eigenaren schrijven.
een rammeltje hier en een kraakje daar, kijk dat is nou citroen!!!! mijn auto waar ik mee begon was een ZX die heb ik een half jaar gehad.....echt drama drama drama met dat ding.
dus vandaar dat ik het niet echt een leuke combinatie vind zo'n Volci.
De v70 staat nu ook niet echt bekend als de meest probleem-vrije auto allertijden.
Heb hiervoor een C5 gereden, en inderdaad de v70 ziet er sportiever en beter uit (is puur smaak uiteraard) , maar kwa comfort en techniek loopt een v70 van hetzelfde bouwjaar minimaal 3 jaar achter op de C5....en laten we het maar niet hebben over het prijsverschil
Ik ben blij met m'n v70, maar voel me toch even verplicht het op te nemen voor alle citrofielen.
De v70 staat nu ook niet echt bekend als de meest probleem-vrije auto allertijden.
Heb hiervoor een C5 gereden, en inderdaad de v70 ziet er sportiever en beter uit (is puur smaak uiteraard) , maar kwa comfort en techniek loopt een v70 van hetzelfde bouwjaar minimaal 3 jaar achter op de C5....en laten we het maar niet hebben over het prijsverschil
Ik ben blij met m'n v70, maar voel me toch even verplicht het op te nemen voor alle citrofielen.
haha je lijkt net mn vader.....maar ja die heeft dan ook altijd al citroen, de BX drie Evasion's en een C5 gehad en nu de C8
en sorry hoor maar hij geeft het zelf nu ook toe dat je een citroen ouder dan 4 jaar gewoon op moet ruimen dus ik ben het er echt niet mee eens , dingen als achterklep spontaan afbreken stoel ineens los alles rammelt en kraakt van nieuw af aan sorry maar ik erger mn eigen er groen en geel aan en het prijsverschil mag ook wel dan...en de techniek achterlopen???? als iets goed is waarom loopt het dan achter???? mischien op electronica gebied maar die hydraulische vering hoeft van mij ook al niet daar word je hartstikke zeeziek van.