Ik ben dus op zoek naar andere velgen voor m'n V70. Na veel velgen bekenen te hebben wordt de keus er niet makkelijker op. Ik wil voor 18" of 19" gaan, maar twijfel qua comfort bij 19". Is dat op te lossen door bvb een 45 profielband te gebruiken. Nu ligt er 225/50/17 op en wijkt de teller 3 a 4 km/h naar beneden af, dus dat is het probleem niet als ik naar 235/45/19 ga. De twijfel bij 18" is dat het te weinig scheelt in omtrek tov de 17".
Qua Volvo velg zie ik de Magni graag.
Als ik toch aftermarket zou gaan vind ik de Mam RS3 velg mooi, maar deze is enkel in 19 te verkrijgen.
Dan heb je nog de Mak Stockholm, zijn 'Volvo design' zowel in 18" als 19" te krijgen
Welke banden zijn in 18"+ aan te raden? Contis of Vredestein?
Graag wat meningen van de ervaringsdeskundigen hier...Volvo of aftermarket...bandenmerken en maten.
Qua Volvo velg zie ik de Magni graag.
Als ik toch aftermarket zou gaan vind ik de Mam RS3 velg mooi, maar deze is enkel in 19 te verkrijgen.
Dan heb je nog de Mak Stockholm, zijn 'Volvo design' zowel in 18" als 19" te krijgen
Welke banden zijn in 18"+ aan te raden? Contis of Vredestein?
Graag wat meningen van de ervaringsdeskundigen hier...Volvo of aftermarket...bandenmerken en maten.