Gisteren hebben Jeroen en Frank even naar mijn draagarmen gekeken. Links is nog wel OK, rechts lag de fuseekogel te glanzen. Ik neem aan dat het verdwenen zwarte de hoes genoemd wordt, want ik zoek al een uur of wat naar fuseekogelhoes en kan op de diverse sites niets vinden.
Ik heb inmiddels een draagarm rechts gevonden, Querlenker, Radaufhängung LEMFÖRDER 36708 01 Rechts
Volgens mij is dit de fuseekogel Traggelenk LEMFÖRDER 25550 02
Hoeveel flensbouten moeten daarbij gebruikt worden?
Kan ik beter ook meteen bestellen voor 2 euro per stuk zal je er maar om verlegen zitten
Op de terugweg opgekomen vragen:
- Moet ik meteen de stuurhoes laten vervangen, kan ik niet zo goed zien op de plaatjes of dat dan ook allemaal los ligt.
Laatste vraag:
Als het zinvol is om te vervangen vond ik ook nog een stabilisator stangetje
Stange/Strebe, Stabilisator LEMFÖRDER 26793 01
Kan me indenken dat recht de meeste (stoeprand)klappen heeft gehad dus wellicht dit ook meteen doen?
Dank voor het delen van de kennis en het meeleven.
JP
Ik heb inmiddels een draagarm rechts gevonden, Querlenker, Radaufhängung LEMFÖRDER 36708 01 Rechts
Volgens mij is dit de fuseekogel Traggelenk LEMFÖRDER 25550 02
Hoeveel flensbouten moeten daarbij gebruikt worden?
Kan ik beter ook meteen bestellen voor 2 euro per stuk zal je er maar om verlegen zitten
Op de terugweg opgekomen vragen:
- Moet ik meteen de stuurhoes laten vervangen, kan ik niet zo goed zien op de plaatjes of dat dan ook allemaal los ligt.
Laatste vraag:
Als het zinvol is om te vervangen vond ik ook nog een stabilisator stangetje
Stange/Strebe, Stabilisator LEMFÖRDER 26793 01
Kan me indenken dat recht de meeste (stoeprand)klappen heeft gehad dus wellicht dit ook meteen doen?
Dank voor het delen van de kennis en het meeleven.
JP