Vandaag de versnellingsbak er af. Ging vrij soepel.
Het oude vliegwiel verwijderd. Dat viel nog niet mee. Met geen mogelijkheid was deze er met de hand af te krijgen. Uiteindelijk met een grote bandenlichter hem voorzichtig aan alle kanten losgewrikt.
Er zat aardig wat speling op het oude Dual Massa Vliegwiel.
Nieuwe krukaskeerring gemonteerd.
Nieuwe vliegwiel er op. De tip toegepast om de bouten te merken voor het natrekken op 65 graden.
Daarna de passingen en de behuizing van de koppeling schoongemaakt. Tevens buitenzijde versnellingsbak gereinigd (die flink vies was geworden door aangekoekt zand vanwege een lekkende steekaskeerring (die gaat dus meteen vervangen worden).
De vingers van de oude drukgroep (en hun afdruk op het lager) zagen er nogal roestkleurig uit (de drukgroep, druklager en koppeling zijn in 2007 door de dealer vervangen).
Het DMF was nog origineel vanaf de fabriek.
En ja, dit is het gevolg als je te laat de stuurinrichting loshaalt van het subframe (was gisteren al zo, maar viel mij nu op)......
Hopelijk niet al te veel extra werk om deze er weer in te krijgen.