Vervangen dual massa vliegwiel en koppeling. Hoewel ik het eigenlijk pas over ruim een jaar zou gaan doen, denk ik er over om de reparatie toch wat naar voren te halen (van't zomer met de caravan naar Zuid-Frankrijk).
Hoewel ik nog twijfel om het evt. uit te besteden, neig ik er toe om het toch maar zelf te doen.
Nu heb ik zowel dit forum als het algemene Volvo forum bekeken op informatie. En uiteraard Vida.
Wat mij opvalt is de enorme hoeveelheid speciaal gereedschap die je volgens Vida nodig hebt.
Nu hebben een aantal forumleden dit klusje al een keer geklaard.
- Kan iemand aangeven welk speciaal gereedschap je echt nodig hebt?
- Nog tips op welke zaken je moet letten, of anders moet doen dan in Vida staat beschreven?
- Heeft misschien iemand al een 'how to'?
Dan kan ik vast een draaiboek gaan maken, zoals ik dat onlangs voor het kleppenstellen en distributie vervangen ook gedaan heb. Dat beviel mij toen goed.
Hoewel ik nog twijfel om het evt. uit te besteden, neig ik er toe om het toch maar zelf te doen.
Nu heb ik zowel dit forum als het algemene Volvo forum bekeken op informatie. En uiteraard Vida.
Wat mij opvalt is de enorme hoeveelheid speciaal gereedschap die je volgens Vida nodig hebt.
Nu hebben een aantal forumleden dit klusje al een keer geklaard.
- Kan iemand aangeven welk speciaal gereedschap je echt nodig hebt?
- Nog tips op welke zaken je moet letten, of anders moet doen dan in Vida staat beschreven?
- Heeft misschien iemand al een 'how to'?
Dan kan ik vast een draaiboek gaan maken, zoals ik dat onlangs voor het kleppenstellen en distributie vervangen ook gedaan heb. Dat beviel mij toen goed.