Wat is er mis met een duo-sim? Ik heb zakelijk Vodafone, doorgaans zit die dus in de auto. Werkt zoals bootsman al schreef: in de auto bellen en gebeld worden via de auto, zodra die uitgaat, schakelt het telefoonnetwerk weer terug naar mijn mobieltje.
Zakelijk was de duo-sim gratis, ik betaalde bij KPN geloof ik eenmalig 15 euro.
Zowel bij KPN als bij Vodafone blijft mijn data-connectie het altijd op de mobiel doen. Ook mixen (micro-SIM en "full-size" als DUO-sim) geen probleem.
Ben het overigens wel eens met de stelling dat die systemen wel wat aan de verouderde kant zijn, maar zo werkt het prima.
...
Subject:
Re: Dual sim telefoonset om te bouwen naar bluetooth?
Wat is er mis met een duo-sim? Ik heb zakelijk Vodafone, doorgaans zit die dus in de auto. Werkt zoals bootsman al schreef: in de auto bellen en gebeld worden via de auto, zodra die uitgaat, schakelt het telefoonnetwerk weer terug naar mijn mobieltje.
Zakelijk was de duo-sim gratis, ik betaalde bij KPN geloof ik eenmalig 15 euro.
Zowel bij KPN als bij Vodafone blijft mijn data-connectie het altijd op de mobiel doen. Ook mixen (micro-SIM en "full-size" als DUO-sim) geen probleem.
Ben het overigens wel eens met de stelling dat die systemen wel wat aan de verouderde kant zijn, maar zo werkt het prima.
Alleen kun je van de SMS-jes op je standaard Volvo-telefoon niks maken hahaha! Verder een perfect systeem!
ik heb dit issue voorgelegd aan autowebstore.nl
ik wil graag ook met mijn originele telefoon uit de s60 kunnen bellen via mijn smartphone
houd jullie op de hoogte van het antwoord
Duosim T-Mobile werkt niet zoals Vodafone, als je beide telefoons hebt ingeschakeld komt er helemaal niets meer door. Ik hoopte inderdaad ook dat de laatst aangemelde telefoon operationeel zou blijven, maar dat werkt dus niet zo bij T-Mobile. Ik heb dus wel een duosim geplaatst, maar als ik langere tijd in de auto zit zet ik m'n Iphone op vliegtuigstand en de autotelefoon aan. Dan werkt bellen over de autotelefoon wel.
Ik denk dat ik toch voor de GROM met uitbreiding ga. Had 'm al willen hebben, maar andere zaken gingen even voor...