Na het mislukte project met de Blue Power BLP-840 radio, zie topic: topic.php?t=15734&page=1
Ga ik verder met het project maar dan in de vorm van een aftermarket dubbel din frame en een aftermarket dubbeldin radio.
Ik heb vanochtend eerst een dubbeldin frame gekocht in de USA.
Voor de phase II is er geen originele Volvo oplossing jammer genoeg.
Nu zijn er heel veel van die frames te koop, maar die zijn van slechte kwaliteit.
Er word op het swedespeed forum veel geƫxperimenteerd met aftermarket oplossingen.
En daar komt 1 leverancier van die frames goed naar voren en dat is deze:
http://www.sonicelectronix.com...O4152.html
Ik heb foto`s gezien en de kleur en vorm is nagenoeg perfect. Nu maar hopen dat dat bij mijn auto ook zo is.
Verder nog op zoek naar een module voor de stuurbediening. Ik heb momenteel deze op het oog:
http://www.crutchfield.com/S-4...apter.html
En dan het belangrijkste de Headunit. Was eerst met Zenec bezig. Maar daar zijn zeer weinig gebruikers reviews over te vinden. Ik vind de 720 er wel het mooiste uit zien.
Twee verkopers gesproken over zenec en zijn niet bijster enthousiast.
Pioneer is een kermis met veel te kleine knopjes. Kenwood zou kunnen. Ben nu aan het kijken naar de Alpine INE-W990BT
Ik vind het erg moeilijk om een keuze te maken. Wel of geen DAB? Ik woon in het Noorden en rijd daar ook veel. Hoe is hier bv de ontvangst?
Moet ik daar nu echt veel meer aan uitgeven? Luister mijn hele leven al naar analoge radio en ik heb dat nooit een probleem gevonden. Analoge radio is nog tot minimaal 2023 in de lucht. Dan is die V70 al lang weg.
Vandaag al weer heel wat radio opties de revue gepasseerd. Maar het word alsmaar duurder. Ik mag al blij zijn dat mijn vrouw nogal meegaand is en ik al meer geld kan uitgeven aan een nieuwe radio, frame en canbus module.
Als ik een radio wil met Dab+ en een gerenommeerd merk dan ga je al gauw richting de 1000 euro. Nou, dat word me echt te gek.
Die Alpine 990BT kost 700 euro. Dat word al wat. Dan maar geen Dab+
Als jullie andere ideeƫn hebben, Aanvullingen.
Hoor graag tips natuurlijk.
Ga ik verder met het project maar dan in de vorm van een aftermarket dubbel din frame en een aftermarket dubbeldin radio.
Ik heb vanochtend eerst een dubbeldin frame gekocht in de USA.
Voor de phase II is er geen originele Volvo oplossing jammer genoeg.
Nu zijn er heel veel van die frames te koop, maar die zijn van slechte kwaliteit.
Er word op het swedespeed forum veel geƫxperimenteerd met aftermarket oplossingen.
En daar komt 1 leverancier van die frames goed naar voren en dat is deze:
http://www.sonicelectronix.com...O4152.html
Ik heb foto`s gezien en de kleur en vorm is nagenoeg perfect. Nu maar hopen dat dat bij mijn auto ook zo is.
Verder nog op zoek naar een module voor de stuurbediening. Ik heb momenteel deze op het oog:
http://www.crutchfield.com/S-4...apter.html
En dan het belangrijkste de Headunit. Was eerst met Zenec bezig. Maar daar zijn zeer weinig gebruikers reviews over te vinden. Ik vind de 720 er wel het mooiste uit zien.
Twee verkopers gesproken over zenec en zijn niet bijster enthousiast.
Pioneer is een kermis met veel te kleine knopjes. Kenwood zou kunnen. Ben nu aan het kijken naar de Alpine INE-W990BT
Ik vind het erg moeilijk om een keuze te maken. Wel of geen DAB? Ik woon in het Noorden en rijd daar ook veel. Hoe is hier bv de ontvangst?
Moet ik daar nu echt veel meer aan uitgeven? Luister mijn hele leven al naar analoge radio en ik heb dat nooit een probleem gevonden. Analoge radio is nog tot minimaal 2023 in de lucht. Dan is die V70 al lang weg.
Vandaag al weer heel wat radio opties de revue gepasseerd. Maar het word alsmaar duurder. Ik mag al blij zijn dat mijn vrouw nogal meegaand is en ik al meer geld kan uitgeven aan een nieuwe radio, frame en canbus module.
Als ik een radio wil met Dab+ en een gerenommeerd merk dan ga je al gauw richting de 1000 euro. Nou, dat word me echt te gek.
Die Alpine 990BT kost 700 euro. Dat word al wat. Dan maar geen Dab+
Als jullie andere ideeƫn hebben, Aanvullingen.
Hoor graag tips natuurlijk.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).