netjes!, ik zie dat het toestel een telefoon bedening heeft? misschien een tip om die oerlelijke en antieke handsfreeset te verwijderen? en heb je nu ook nog een losse navigatie op je voorruit? (ik zag een kabel naar boven lopen hahaha)
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39911 Geregistreerd: 07 / 2009
netjes!, ik zie dat het toestel een telefoon bedening heeft? misschien een tip om die oerlelijke en antieke handsfreeset te verwijderen? en heb je nu ook nog een losse navigatie op je voorruit? (ik zag een kabel naar boven lopen hahaha)
oerlelijke en antieke handsfreeset zat er nog in; werkt wel erg goed > microfoontje van mijn de radio op een deugdelijke manier installeren was me even te veel gedoe.
Het is zo idd een beetje een retro bedoeling..
Moet volgens mij wel kunnen.
Voor de aansluitingen kun je verloopkabels verkrijgen en bij mijn weten is er ook een aanpassing voor de originele stuurbediening.
Moet volgens mij wel kunnen.
Voor de aansluitingen kun je verloopkabels verkrijgen en bij mijn weten is er ook een aanpassing voor de originele stuurbediening.
Indien die radio een stuurbedieningsmogelijkheid heeft dan kunnen die kabels (evt. met verloop) gewoon aangesloten worden en anders is het jammer en een volgende keer beter
Dat hangt van het frame af. Er zijn er waarbij je dubbeldin direkt kunt plaatsen, maar ook genoeg waar je eerst moet zagen. Antwoorden is moeilijk daar je geen foto hebt geplaatst. Alvast succes.
Ik zou graag een dubbel din radio/navigatie in willen bouwen, weet iemand welke merken/modellen werken met de originele stuurbediening?
Welke randjes moeten er weg gezaagd worden en is het inbouwen. zagen goed te doen?
En als laatste, blijft mijn PDC gewoon werken?
Alvast bedankt.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39911 Geregistreerd: 07 / 2009
Bij mijn weten de "gevestigde" merken, zoals b.v. Pioneer.
Mocht het zagen niet lukken, een dremel werkt ook.
Bij mijn weten zullen je parkeersensoren niet meer werken na inbouw van een niet Volvo toestel.
ik heb een 2din erin en pdc werkt gewoon. maar stuurwiel bediening is komen te vervallen. vergeet niet met 2din heb je vaak afstandsbediening erbij en meer optie die net stuurbediening niet te gebruiken zijn