Heren,
Ik heb hem uiteindelijk terug gestuurd en inmiddels ook mijn geld terug ontvangen.
De volgende issues kwamen ook naar boven:
- Afstandbediening functioneerde niet, ook niet met nieuwe batterij erin. De verlichting van de knoppen werkte wel, als dit werkt dan moet de AB ook functioneren maar helaas.
- bij ontvangst van de radio viel er een knopje uit de radio. Dit bleek het SMD knopje te zijn van de reset knop, ook de behuizing was scheef terug gemonteerd en bij 1 schroef een deuk, dus te hard dicht gedraaid. De radio moet namelijk open om extra functies bij te voegen. Waarschijnlijk door een niet deskundig persoon gedaan. Hier direct fotos van gemaakt en contact opgenomen.
De oplossing was wel direct goed, ik kon een nieuwe krijgen en als ik hem zou houden dan wilde ze een deel van me geld of bijvoorbeeld een kentekenplaat camera sturen. De resetknop is ook via de software te gebruiken.
Zo kwam ik nog wel een aantal issues tegen.
Wat ook super hinderlijk was, de snelheid. Bij het starten van de auto duurt het zeker 30 seconden voordat het geladen is en je FM radio hebt. Dat gaat op een gegeven moment wel vervelen. Eigenlijk duurde alles zo lang, als je vervolgens navigatie op wilde starten was je gewoon weer 20 tot 30 sec verder.
ook wel eens een melding dat er geen geheugen beschikbaar was omdat er teveel openstond... uhm dat hoort toch bij een dergelijk apparaat
Uiteindelijk hebben ze wel een geweldige service geboden hoor.
Ze stelde zelf voor om deze terug te sturen en een nieuwe te sturen. De oude hoefde ik pas te sturen als ik de nieuwe had, ik heb gevraagd om mijn geld terug gezien ik er niet heel goed gevoel bij had en ook de traagheid was een reden voor mij.
Ik heb mijn geld al terug gekregen voordat ze me pakket uberhaupt hadden ontvangen, dus over de service niets te klagen van dit bedrijf.
Geluidskwaliteit was ook goed. Er zat overigens voor de originele versterker gewoon een simpele adapter bij. Een din stekker welke op de versterker kabel ging en aan de andere uiteinde 4 tulp stekkers.
Dit zou bij een pioneer etc toch ook gewoon te leveren zijn lijkt me??
Nu weer netjes de HU803 ingebouwd met me Yatour en bleutooth module.
Het stond erg mooi maar vooral de traagheid stoorde ik me erg aan.