@S60 D5:
http://www.maxicartuning.nl/maxicartuning.nl/shop/
En dan natuurlijk even klikken op 'sportuitlaten'. Ze adverteren overigens ook veel op
MP.
@Philken: THANKS!!! Zeker een zeer goed alternatief. Echter, door het gebruikte materiaal ook
wel weer aan de prijzige kant (suffe is dat bij de dealer in de computer het losse
onderdeel te vinden is, een prijs aangeeft van 30,- Euro ex BTW, maar niet los
leverbaar is..), maar ook wel weer erg mooi. Aan de ander kant twijfel ik wel of het
dan niet mooier is als je ook meerder carbon delen aan je auto hebt. Alleen zo'n
randje aan de achterkant en verder niets lijkt ook zo raar. En om voor dat geld dat
ding nu matzwart te spuiten..
Maar ja, ik vindt het zoals gezegd ook wel weer erg mooi die afwerking, dat het me
best wat waard is, dus als ik nu niets anders kan vinden... Kans dat hij er toch
komt
De eindpijp is tijdens de vakantie goed heet geworden en heeft nu op de overgangen en lasnaden zo'n mooie goudgele met blauwe verkleuring gekregen. Ik vindt hem nu nog mooier maar je moet er denk ik van houden. Je kunt het ook weer wegpolijsten, maar ik laat het denk ik zitten. Dat zou dan trouwens weer moeilijker te zien zijn met het afdekrandje... Keuzes, keuzes... lastig... Maar het randje komt er toch vroeg of laat, op een of andere manier.