dubbel uitlaatsierstuk laten monteren

hoepel
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 36
Homepage: mjhoepeltransport.…
Subject:

Re: dubbel uitlaatsierstuk laten monteren

· 
Posted: 07.02.2012 - 09:29  ·  #46
Quote door V70 2.4T

Topic starter reageert wel, maar heeft het een beetje erg druk de laatste tijd en kan even niet zo vaak op het forum verschijnen helaas....

Geeft niet!! Maar nu weten we het..
Rene69

Subject:

· 
Posted: 07.02.2012 - 11:49  ·  #47
Quote door V70 2.4T

Topic starter reageert wel, maar heeft het een beetje erg druk de laatste tijd en kan even niet zo vaak op het forum verschijnen helaas....

Maar zoals ik volgens mij in een eerder post al heb aangegeven, is er geen art. nr van het losse randje, maar slechts van een complete R-acherbumper waarbij deze wordt meegeleverd.

In VADIS is het losse randje ook niet te zien, er wordt ook daar alleen een complete bumper-cover aangegeven met nummer: 39974104 of 39978644

Jammer dat dit onderdeel geen nummer heeft, anders waren er misschien mogelijkheden.
Dan maar iets anders verzinnen.
Bedankt i.i.g. voor je reactie.

Gr. René
Philken
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 07.02.2012 - 19:07  ·  #48
als er iemand handig is met polyester, dan zou je een mal kunnen maken van zo'n stuk en reproduceren
Rene69

Subject:

· 
Posted: 08.02.2012 - 09:36  ·  #49
Quote door Philken

als er iemand handig is met polyester, dan zou je een mal kunnen maken van zo'n stuk en reproduceren

Bedankt voor het meedenken. Op andere volvofora staat inderdaad ook dat het niet als los onderdeel te krijgen is, maar dacht gelezen te hebben in dit topic dat er toch een nummer bestond.
Ik laat het dan zo als het is.

Selected quotes for multi-quoting:   0