Hoi Niek,
Nee met de ingebouwde TV-modus kun je niets meer, aangezien dat een analoge TV-tuner is en in NL alles sinds 10 december 2006 alle signalen digitaal zijn. Je TV-tuner kan hier dus gewoon niet mee overweg.
Wat je nu nodig heb is een digitale TV-tuner. Hiermee kun je de free-to-air zenders (NL1,2,3, BVN etc) ontvangen. Wil je ook RTL,4,5,6,7, Veronica, en alle andere zenders ontvangen, heb je een digitale tv-tuner nodig met een cardslot voor een abonnementskaart, in NL van Digitenne.
(standaard pakket is Euro 7,50 per maand). In het buitenland ontvang je ook met een abonnementskaart alleen de betreffende buitenlandse digitale free-to-air zenders.
Deze TV-tuner kunje middels een interface aansluiten op je RTI-scherm.
Bijvoorbeeld deze:
http://www.volvotech.nl/produc…ee1a3fbe30
Digitale TV-tuners, speciaal voor in de auto (12v) heb je o.a. van:
Bullit, Senergy, Kenwood, Hirschmann.
Mijn ervaring (bouw vaker electronica in in voertuigen) is dat die van Bullit, vergeleken met de rest, goedkoop is en prima voldoet, ook rijdend met hogere snelheden prima beeld.
Als je echter ook, b.v. een dubbeldin-touchscreen van Kenwood hebt, zou ik hetzelfde merk nemen, aangezien je die dan ook middels de touchscreen kan bedienen.
Via je RTI-scherm is dit niet relevant, je bedient dan eender welke TV-tuner met een losse afstandsbediening en een geinstalleerd infrarood-oogje.
(Kan ook erg mooi, al zeg ik het zelf, zie:
viewtopic.php?t=437 ,en dan de tweede foto, het is dat kleine vierkante zwarte vlakje links in de 'pennehouder').
Als je nog vragen hebt, laat maar weten.