Ik had in mijn vorige (zakelijke) V70 D5 ook altijd de ECC aan. Maar ja dat was een wagen van de zaak en dan kijk je niet naar het verbruik. Ik hou hem wel lekker aan wel lekker makkelijk zo ga het verbruik de komende maand vergelijken. Heb alle LPG bonnen met kilometer standen van de afgelopen maand bewaard. Hoe jullie op de hoogte
Ik kan me voorstellen dat je problemen krijgt als je ECC altijd uit staat, maar zou dat ook gelden als je hem bij wijze van spreken 50/50 aan/uit hebt en hem dus wel regelmatig, maar niet altijd gebruikt?
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Wie geeft raad? Voor de derde keer is mijn condensor lek.
Reparatiekosten bij Volvo € 800,-
Kan dat niet goedkoper? Kan zo' n ding ook gelast, gesoldeerd of anderzins gerepareerd?
Wie weet waar?
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Gewoon aan laten staan. Van uitzetten gaat ie kapot.
Extra Verbruik is te verwaarlozen.
Waarom is dat?
Bij mijn vorige 850 heb ik de AC van de ECC naar behoeven uit en aan gezet, vijf jaar lang. Geen enkel probleem met de installatie gehad, slechts twee maal preventief afvullen...
Doe ik ook bij de huidige V70N. Andere installatie of problemen te verwachten?