Quote door janpy
Quote door Jerry007
Hee Jan,
Bedankt voor je reactie. Heb je m zelf ook recent besteld dan? En heb je m intussen al wel binnen dan of niet? Of ben je (omdat je m niet kreeg) uitgeweken naar China? Ik hoop dat de lambdasensor straks de stroom ook omlaag afregelt want de voeding die nu op de (blauwe) draad staat is 3.5 V en das te hoog volgens de geleerden. Misschien zit er nog een soort weerstand ingebouwd ofzo.. Kheb er geen verstand van..
Hallo
Ik heb de lambda sensor 7 feb besteld
En in china heb ik een Dice uitlees kastje besteld ook op 7 feb, deze werd de maandag erop afgelevert door dhl, supersnel dus.
Maar die ambtenaren in de Uk maken er een potje van, of het gaat in Nederland als dikke strnt door een trechter, dat zullen we nooit weten denk ik.
Maar dat het sneller kan wel
Als ik hem binnen heb meld ik het wel even, en ook als het weer werkt zoalst hoort
groet jan
Hee Jan,
Ik heb vandaag ook maar eens met postNL gebeld en zij gaven aan dat net (toevallig) vandaag de -zending bij hen binnen was gekomen vanuit GB. Ik zei dat ik vanuit GB al op 7-02 te horen had gekregen dat ze de zending in Holland afgeleverd hadden en dat ik het dus vreemd vond dat zij pas 10 dagen later mijn zending in t zicht hadden. Tja, tja, dat wisten ze ook niet natuurlijk. Hun systeem klopte wel maar ze vond het wel heeeeel vervelend natuurlijk. Hij zal nu binnen enkele dagen bezorgd worden dus.. Afwachten maar. Ik zal t gelijk posten als ik m binnen heb.