ECO Tune

Bij volvotune

Cybertroy
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

ECO Tune

· 
Posted: 12.12.2016 - 20:48  ·  #1
Afgelopen zaterdag een eco tune laten uitvoeren door Obbe van volvotune.nl

Wat een aardige kerel zeg! En de rest van de jongens (en dame) overigens ook! Je voelt het vakmanschap in de garage.
Veel over gelezen en nu ook zelf meegemaakt, en er is geen woord door andere over gelogen. Allemaal lof! Wat een vakmanschap van Obbe, en hij neemt rustig de tijd en legt alles netjes uit, of je er nu wel of geen verstand van hebt na zijn uitleg snap je wat er is gebeurt met je auto :)

Ik ben van 163pk naar 215pk en de auto zou ook zuiniger moeten zijn. De extra pk's, nou ik kan vertellen, je voelt de pk's in je auto hoor! Als een speer :police:
En wij kwamen uit Friesland dus moesten nog een stukje terug rijden en de auto was gelijk al zuiniger. Maar om dit helemaal te testen zal ik dit de komende weken goed bijhouden, ik rij altijd rustig naar mijn werk en het is bijna elke week het zelfde stuk wat ik moet rijden incl de file. Ik zal het mijn bevindingen laten nog toevoegen aan deze post.

Obbe, bedankt!
MikeS80
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 49
Subject:

Re: ECO Tune

· 
Posted: 13.12.2016 - 12:28  ·  #2
Tot welk toerental heb je ECO tuning aan laten zetten ?

Kan tot 2499rpm.

Daarboven is het een lekkere duw in de rug.. :)
folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 76
Subject:

Re: ECO Tune

· 
Posted: 14.12.2016 - 01:27  ·  #3
Enkele bijdrages verwijderd die niet "on topic" waren en als storend werden ervaren. Topic gesloten.

Selected quotes for multi-quoting:   0