De V70/D5 doet het weer. Na volledige vervanging van alles waar diesel door heen loopt of in zit, startte de motor direct zonder foutcodes op zg. dieseltestvloeistof. Alles is nagelopen en kon de diesel in de tank, proefrit gemaakt en de motor doet het perfect, pakt nog sneller op en accelereert voortreffelijk, ik merk duidelijk een verschil met de oude situatie.
Even nagepraat met de chef-monteur van Dieseltechniek Kleinjan, na de vakantie kom ik nog even terug om alles nog eens na te lopen. Ook gaf hij aan dat de dieselolie in NL nauwelijks verschilt in kwaliteit, wel komt hij regelmatig problemen tegen met klanten die in het buitenland hebben getankt, met name uit het oostblok. Nooit bezuinigen op brandstoffilter, neem origineel, daar zit echt verschil in met de goedkopere.
Oh, ja, ik mocht 4963 euro aftikken en nu maar afwachten wat de verzekering gaat storten op mijn rekening, ben benieuwd.
Grootste posten, alle prijzen exc.
Commonrailpomp: 1310
5 verstuivers: 1225
Opvoerpomp tank: 326
Even nagepraat met de chef-monteur van Dieseltechniek Kleinjan, na de vakantie kom ik nog even terug om alles nog eens na te lopen. Ook gaf hij aan dat de dieselolie in NL nauwelijks verschilt in kwaliteit, wel komt hij regelmatig problemen tegen met klanten die in het buitenland hebben getankt, met name uit het oostblok. Nooit bezuinigen op brandstoffilter, neem origineel, daar zit echt verschil in met de goedkopere.
Oh, ja, ik mocht 4963 euro aftikken en nu maar afwachten wat de verzekering gaat storten op mijn rekening, ben benieuwd.
Grootste posten, alle prijzen exc.
Commonrailpomp: 1310
5 verstuivers: 1225
Opvoerpomp tank: 326
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).