Beste forumleden na vijf jaar genieten van mijn V70 heb ik, toch wel met een beetje pijn in mijn hart, afscheid genomen van mijn V70. Ondanks zijn bijna 350000km een prima wagen die nog geen druppel olie verbruikte.
Maar hij is ingeruild voor een V60PHEV omdat wij nu eenmaal al een tijdje zonnepanelen hebben liggen.
Het komt er op neer dat ik al het lokale verkeer, toch zo'n 35%, volledig elektrisch kan rijden.
Ik zal de enorme laadruimte missen.
Gelukkig heeft de "nieuwe" ook een vijfpitter aan boord.
Ik heb voor geïnteresseerde nog een Haynes en een autovraagbaak liggen over de V70 gratis af te halen in Veenendaal.
Stuur me een PM als je hem wilt komen halen wie het eerst komt die het eerst maalt.
Maar hij is ingeruild voor een V60PHEV omdat wij nu eenmaal al een tijdje zonnepanelen hebben liggen.
Het komt er op neer dat ik al het lokale verkeer, toch zo'n 35%, volledig elektrisch kan rijden.
Ik zal de enorme laadruimte missen.
Gelukkig heeft de "nieuwe" ook een vijfpitter aan boord.
Ik heb voor geïnteresseerde nog een Haynes en een autovraagbaak liggen over de V70 gratis af te halen in Veenendaal.
Stuur me een PM als je hem wilt komen halen wie het eerst komt die het eerst maalt.