hij heeft veel leuke v70's staan ja. Als je zeker wilt weten dat de auto goed is kun je ook een aankoopkeuring laten doen bij de dealer (als dat mag van de verkoper).
Zeker omdat de verkoper vertelde dat de belgiesche oud eigenaresse een arts zou zijn die erg slecht bereikbaar is.
Plus er komt bij dat wanneer het wel in orde zou komen, het nog zeker 2 tot 3 weken kan gaan duren totdat ik de auto kan ophalen. En die tijd heb ik gewoonweg niet.
Zeker balen, maar nu aan het kijken naar 2 exemplaren in dezelfde kleur als de jouwe. Blijft een schitterende kleur!
Jammer is het hele gedoe vooral omdat het zoveel tijd kost. Maar er zijn meet Classics dan kerken, dus er zal dr heus wel eentje voor voor mij bestemd zijn Toch?
Zeker balen, maar nu aan het kijken naar 2 exemplaren in dezelfde kleur als de jouwe. Blijft een schitterende kleur!
Jammer is het hele gedoe vooral omdat het zoveel tijd kost. Maar er zijn meet Classics dan kerken, dus er zal dr heus wel eentje voor voor mij bestemd zijn Toch?
Komt helemaal goed! Er is er vast een aan het wachten op jou! En dop is idd een heel mooie kleur...
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Je wilt graag en je vindt het momenteel niet.
Ze zijn er wel, maar enig geduld kan geen kwaad (wel moeilijk, ben zelf ook niet de geduldigste).
Maar een ding is zeker, jouw toekomstige rijd al rond.
Succes met je zoektocht.
Het is niet alleen een kwestie van willen. Ik kan niet veel langer in de auto vd baas blijven rijden, dus moet ik een andere auto hebben. En ik ga niet een tussenautotje kopen. Ik heb 2 honden, en vrouw en dochter die ook wel eens ergens anders heen willen dan dit saaie durp
Vanavond telefoon van de verkoper gehad. Hij kan geen contact krijgen met de oude eigenaar. De koop gaat dus definitief niet door, en ik krijg mijn aanbetaling terug.
Ik denk dat je hier al rekening mee gehouden had.
Kun je eindelijk op zoek gaan en ben je straks niet meer afhankelijk van de firma auto.
Ik hoop dat je een hele mooie en goede zult vinden.
Succes met de zoektocht.
Morgen gaat de zoektocht idd verder. Ik heb er 2 die ik wil bekijken. 1 is een automaat, de ander niet. Beide in de kleur Dop.
We gaan het zien, ik probeer mn hoofd koel te houden
Morgen gaat de zoektocht idd verder. Ik heb er 2 die ik wil bekijken. 1 is een automaat, de ander niet. Beide in de kleur Dop.
We gaan het zien, ik probeer mn hoofd koel te houden
Na een rit van 168 km door de "barre" weersomstandigheden van vandaag waren we aangekomen bij een mooie V70 uit 2000. Proefrit gemaakt en wij helemaal blij! Mooi met een automaat, "slechts" 325dkm ervaring en aardig compleet uitgerust. Volgens mij is het een Europa uitvoering (Mét spoiler ) Hij heeft sinds half 2012 pas een Vialle Lpi installatie gekregen. Hij staat nu op bijna nieuwe winterbanden van continental op stalen velg met doppen, en de zomerset staal op lichtmetaal. Alle boekjes zijn aanwezig en ingevult, plus alle bonnen van nieuws af aan van de gedane werkzaamheden.
Toch best wel zo als ik het allemaal graag wilde, en met een mooie km stand.
Alleen op de weg terug naar huis ging het oranje lampje met het motortje erin branden, en boven de 100km p/u trilt de auto dan wat. Volgens het boekje is dit lampje voor de emmissie. Wat kan dit zijn? een kapotte sensor/lambda of iets dergelijks misschien? Verder rijd hij prima.
efficiëntie 3 weg katalysator misschien? google t maar eens, schijnt een fout te zijn die redelijk frequent voorkomt. Mijn auto geeft deze ook aan, maar rijd er verder perfect om. Ik krijg geen foutmelding op mn dash trouwens, alleen bij uitlezen.