De wegenbelasting zal ook stevig zijn. Weet niet wat TS per jaar gaat rijden, maar ik zou een 2.5 T kiezen. Met handbak of automaat, beiden fijn. Als je netjes rijdt doet ie op lange stukken zo 1 op 12 - 13.
Denk dat met 30k het ongeveer op het zelfde uit draait , daar boven , de diesel wat gunstiger wordt , ik zit normaal gesproken ook zo rond de 30 a 35k , dit afgelopen jaar net 8k door de corona .
Maar heb al besloten als deze op is , dan wordt het electrieke auto .
Als ik nu wat nieuws zou moeten kopen , dan benzine , omdat het denk ik de komende jaren alleen maar lastiger wordt met een diesel .
Gas komt er bij niet meer , vind er te veel nadelen aan zitten .
Nou deze 78 plx 5 wordt het ook niet km historie volgens autoweek onlogisch
Blijkbaar heb ik een ongelukkige hand in het zoeken van een auto
Ik ben even de tel kwijt maar welke auto was dit?
Onlogisch hoeft niet een drama te zijn hoor, kan ook alleen maar een per ongeluk verkeerde ingave van de km stand zijn die bij de RDW niet veranderd is.
Een groter drama is de 1.6 liter Ford DLD-416 dieselmotor in deze S80, die is met 227k wel aan het einde van zijn economische levensduur. Het is de beruchte 16V variant namelijk, niet de latere 8V. De auto staat al meer dan een jaar te koop en heeft al 6 eigenaren gehad...
Zag gisteren op de parking een V70 NN 1.6d staan voor 4000 euro. Geen geld, maar dan weet je ook gelijk waarom die goedkoop is.
Heb verder niet gekeken naar de km stand, bouwjaar en uitvoering. Ik liep er toevallig langs, komt niet vaak voor dat men nog een te koop bordje op z'n auto plakt. Maar de auto zag er zo op het eerste oog leuk uit