Er zit een 3polige aansluiting achter een klepje op de linkerbumper hoek...schijnt elec.motor voorverwarming te zijn,wat voor een kabel heb je daar voor nodig?? Verder nog een stekker aansluiting onder het dashboard kastje...daar kon weer een heatingblower op aangesloten worden...ik probeer de juiste items te vinden maar wie weet daar onderdeel nummers voor??
Op deze pagina staan de laadkabel (verschillende lengtes) en het verwarmingselement in het interieur (verschillende wattages):
https://www.standkachel.nu/defa-/?page=all
Ik heb deze unit ook in de auto zitten en in de afgelopen 20 maanden 3 keer gebruikt. Vooral een warm interieur en daarmee ook ontdooide ramen is heel prettig!
Inderdaad een reuze handig alternatief als er geen standkachel in je auto zit. De kabel komt bij mij van dealer, was dacht ik €25 5 jaar geleden.
Het kacheltje zit aan de bijrijderskant tegen de middenconsole aan. Deze Defa blaast dus schuin omhoog naar achteren en zit er altijd in. Kostte €85 destijds en is 1400W. Ik moet wel zeggen dat het door deze opstelling geruime tijd duurt voordat de voorruit ontdooid is. De warmte gaat immers eerst naar achteren. En alhoewel ik geen eigen oprit heb, kan ik bijna altijd op dezelfde plek staan en de stroom uit de schuur halen. Een heerlijk verwarmde en ontdooide auto in koude tijden!
De F-ethanol modellen hadden deze voorverwarming in Zweden standaard omdat de koude start op ethanol bij vorst niet best is.