De V is eindelijk verlaagd.

Janvis
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 44
Subject:

Re: De V is eindelijk verlaagd.

· 
Posted: 01.11.2018 - 19:44  ·  #16
Inmiddels pakweg 600 Km gereden met de verlaging en kan niet anders zeggen dat het geweldig rijdt. Standaard vond ik de volvo wel extreem comfortabel afgeveerd en vond dat bij drempels wel eens vervelend omdat ie wel erg ver in dook als je een drempel wat enthousiast nam. Maar nu gaat dat echt veel strakker en kan je 2 keer zo hard over drempels zonder dat het raar gaat. En ondanks dat ie iets stugger is geworden vind ik het comfort juist omhoog gegaan juist omdat het nu zo veel strakker rijdt, ik het dus geen spijt van het feit dat ik de volvo heb verlaagd.

Ik blijf er wel bij dat ik hem voor best een halve tot 1 cm lager had willen hebben maar misschien komt dat nog wel een keer in de vorm van veren welke voor een benzine model zijn bedoeld...
Barto
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Leeftijd: 51
Subject:

plaatjes kijken

· 
Posted: 13.11.2018 - 21:13  ·  #17
Forummers,

Leuke thread van JW. Verlaagde V's, leuk om te lezen en vooral ben ik heel benieuwd naar alle plaatjes. Maar ik kan plaatjes niet bekijken die als bijlage gepost worden. Zeg maar een link FxRgh jk.......jpg Dus als ik op zo'n linkje tik gebeurd er niets. Ook als ik op zo'n wolkje/ cloud icoontje (God I feel old) tik dat rechts van zo'n linkje staat, krijg ik een melding dat het bestand/ afbeelding niet gevonden kan worden. Tja, dan is zo'n thread ook iets minder om te volgen.

Zoals Douke het doet is perfect te zien voor mij. Je V staat er idd prachtig bij 8-) . Zo doe ik het zelf ook: foto selecteren, plaatsen op Imgur en de link inplakken hier op het forum en de foto is voor iedereen te zien.

Waar gaat het mis bij mij?

o.O
bartk
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 13.11.2018 - 22:05  ·  #18
janvis's verlaging

ed's verlaging

Barto zie je ze zo wel?
Hoop dat dit gewaardeerd wordt ?
Doeke Dobma
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 13.11.2018 - 22:26  ·  #19
Quote door Barto

Waar gaat het mis bij mij?

Misschien handig om te beginnen met; hoe bezoek je het forum? Via telefoon, tablet of pc? Welk besturingssysteem, welke browser?
Ik ervaar zowel op mijn iPhone als op mijn laptop met win10 met chrome browser geen problemen.
Barto
VolvoV70forum fan
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 08:34  ·  #20
@ bartk: Ja! Perfect zo. Kijkt lekker weg.

@ Douke. Via mijn telefoon (Android) zijn de bijlages/ linkjes/ clouds niet te openen/ te zien. Ik gebruik dan Firefox en Opera. Opera is weliswaar een variant van Firefox. Maar goed. Op mijn thuislaptop (Windows 10 icm Firefox werkt het ook niet). En op mijn werk (Windows icm Explorer en Firefox) zie ik ook geen afbeeldingen tenzij die zijn ingeplakt via Imgr of vergelijkbare site.

Het geldt trouwens voor dit draadje en voor het hele forum.

Ach, het leest lekker weg hoor op het forum. Dus ik blijf sws nog even hangen.

Als ik mijn V gewassen heb, zal ik een foto posten, want mijn V is ook verlaagd met een Bilstein setje

Kom maar door met de foto's!
Janvis
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 08:43  ·  #21
Over die verlaging, ik ben echt blij dat ik dat gedaan heb want het rijdt en stuurt formidabel... Ik vond de standaard ophanging wel heel erg comfortabel als ik eerlijk ben. Het is ietsje stugger geworden met de Eibach veren maar absoluut niet oncomfortabel ofsow, het is gewoon heerlijk.

Die brackets voor de nivomats ga ik denk ik cancelen want ben het wachten daarop wel zat, volgens mij gaan die dingen nooit meer komen... En met de standaard schokbrekers bevalt het me prima, en ach, die twee keer pet jaar dat er wat meer belading achterin ligt neem ik het doorzakken wel op de koop toe. Met de nivomats zal ie weer een stukje omhoog komen en dat wil ik juist niet. Het had van mij juist achteraf nog wel een cm lager gemogen rondom.
Ed
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 15:49  ·  #22
Is hij nog verder omlaag gekomen na een paar dagen Jan?
Janvis
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 15:54  ·  #23
Kan niet echt zeggen dat ie noemenswaardig verder is gezakt.
Ed
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 16:01  ·  #24
Dat is ook niet mijn ervaring na verlaging, maar de meningen liepen hierover nogal uiteen op het forum.
Janvis
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 16:23  ·  #25
Zojuist deze foto nog even gemaakt:

Barto
VolvoV70forum fan
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 16:35  ·  #26
Ik heb wel het idee dat mijn V verder is gezakt in de loop van de tijd. Maar idd ik heb het niet opgemeten voor-/ achteraf..
Plaatje (zoals beloofd)....

Zo ben ik begonnen (met originele set van Volvo):

Zo zag de V eruit op de dag dat de Bilsteins geplaatst werden

en na 3 maanden werd het zo:

Zo te zien is de V aan de voorzijde wel iets gezakt, maar vooral aan de achterkant scheelt het echt centimeters.
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 17:31  ·  #27
Hm, die van jou stond ook wel idioot hoog origineel. Had je nivomats?
De mijne is bij mijn weten niet verlaagd en ik kan echt net mijn kantoorhandjes boven het wiel krijgen om het profiel van de band te voelen, maar daar past echt geen vuist door, zoals bij jou wel het geval leek te zijn voor de verlaging, zeker aan de achterzijde. Leuk voor het laadvermogen maar ik zou denken dat daar versterkte- of taxiveren onder zaten.
Janvis
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 19:05  ·  #28
De mijne had origineel Nivomat schokbrekers en stond daarmee ook belachelijk hoog, leek soms net een XC vond ik wel eens... En sorry voor de XC bezitters maar ik hou er niet zo van, ik heb het juist liever wat lager :-)
Barto
VolvoV70forum fan
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 20:18  ·  #29
Yep, ik had nivomats. Zeker met 17" kon je echt je vuist plaatsen op het achterwiel. Nu verlaagd en op 18". En prima met 4 volwassenen (plus hun bagage) en een baby (die alleen al net zoveel bagage had) zónder schuren of andere problemen een weekendje weggeweest. O-)

JW, lekker draadje! Goed bezig.
bartk
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 14.11.2018 - 21:19  ·  #30
hahahah
> sorry voor de XC bezitters
ieder zijn ding, ik ga mijn XC70 verhogen :-)

Selected quotes for multi-quoting:   0