@ Bigdog. Ik weet dit niet 100 procent zeker maar volgens mij is je VIN nummer alleen zodat de computer kan zien wat er allemaal in de auto aanwezig is en welke merken en typenummers er gebruikt worden. Je hebt bijvoorbeeld computers van Bosch maar ook van Fenix. Dus volgens mij is je VIN nummer alleen zodat de computer weet om welke auto het gaat en heeft dit niet direct betrekking op de software.
Mijn T5 is uit 1997 en heeft een eigen VIN nummer. Een andere T5 uit 1997 heeft dan wel een ander nummer maar heeft wel dezelfde software. Ik ga er derhalve dan ook vanuit dat software volledig geprogrammeerd is en dat het in een canbus altijd een kwestie van activeren is. Maar nogmaals weet ik dit niet 100 procent zeker!
Groeten,
Tristan
Mijn T5 is uit 1997 en heeft een eigen VIN nummer. Een andere T5 uit 1997 heeft dan wel een ander nummer maar heeft wel dezelfde software. Ik ga er derhalve dan ook vanuit dat software volledig geprogrammeerd is en dat het in een canbus altijd een kwestie van activeren is. Maar nogmaals weet ik dit niet 100 procent zeker!
Groeten,
Tristan