Beste leden,
Ik zit met een vraagstuk waar ik zo even niet direct uit komt.
Ik heb zwart lederen stoelen in mijn v70 van 2004 gebouwd.
de bestuurderstoel heeft een electrisce bediening.
Deze werkte in eerste instantie prima. Nu wilde ik en of ik een memory in kom stellen. Maar daarna deed de stoel het niet meer.
Als de auto nu op contact gaat. Dan kan je onegveer 30 sec de stoel bedienen. En daarna doet ie weer niks.
Ook als je de stekker onder de stoel eruit trekt en er weer in hetzelfde.
Ik kan me voorstellen dat er iets communiceerd met de hoofd computer van de auto. en na 30 sec uitschakeld. Omdat deze niet is ingeleerd/aangemeld.
Is dit aan te melden in de computer?
Of is dat niet mogelijk en is er een andere manier. Kan me voorstellen dat er na 30 sec ergens een geschakelde plus uit gaat. Als je deze omlegt dan werkt de stoel wel denk ik.
De memory boeit me niet zo veel dat die niet werkt.
iemand een oplossing?
Ik zit met een vraagstuk waar ik zo even niet direct uit komt.
Ik heb zwart lederen stoelen in mijn v70 van 2004 gebouwd.
de bestuurderstoel heeft een electrisce bediening.
Deze werkte in eerste instantie prima. Nu wilde ik en of ik een memory in kom stellen. Maar daarna deed de stoel het niet meer.
Als de auto nu op contact gaat. Dan kan je onegveer 30 sec de stoel bedienen. En daarna doet ie weer niks.
Ook als je de stekker onder de stoel eruit trekt en er weer in hetzelfde.
Ik kan me voorstellen dat er iets communiceerd met de hoofd computer van de auto. en na 30 sec uitschakeld. Omdat deze niet is ingeleerd/aangemeld.
Is dit aan te melden in de computer?
Of is dat niet mogelijk en is er een andere manier. Kan me voorstellen dat er na 30 sec ergens een geschakelde plus uit gaat. Als je deze omlegt dan werkt de stoel wel denk ik.
De memory boeit me niet zo veel dat die niet werkt.
iemand een oplossing?