Er zijn een aantal dingen die me opvallen de laatste tijd. En misschien hebben ze wel wat met elkaar te maken. Vandaar de vraag: denken jullie dat ik te maken heb met een electrische storing?
Tijdens het rijden merk ik het volgende:
- Af en toe zie dimt de display van de radio (HU-803) eventjes snel
- Als ik mijn mobiel via de sigarettenaansteker aansluit, gaat hij vreemd doen: schakelt zichzelf de hele tijd uit, verkracht display etc.
- Af en toe ontvang ik de melding via de boordcomputer dat de achterklep niet goed dicht zit. Melding verdwijnt weer binnen de seconde.
Kortom, het voelt alsof er spannings-dipjes zijn.
Als de auto uit is, merk ik het volgende:
- Alarm schakelt zichzelf na 15 seconden aan (gebruik ik dus voorlopig maar niet)
- Van de week was mijn hele accu totaal leeg na een week te hebben stil gestaan. En er zit net een nieuwe in.
Zouden deze zaken met elkaar te maken kunnen hebben? Of is het echt allemaal willekeur? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening(en).
Tijdens het rijden merk ik het volgende:
- Af en toe zie dimt de display van de radio (HU-803) eventjes snel
- Als ik mijn mobiel via de sigarettenaansteker aansluit, gaat hij vreemd doen: schakelt zichzelf de hele tijd uit, verkracht display etc.
- Af en toe ontvang ik de melding via de boordcomputer dat de achterklep niet goed dicht zit. Melding verdwijnt weer binnen de seconde.
Kortom, het voelt alsof er spannings-dipjes zijn.
Als de auto uit is, merk ik het volgende:
- Alarm schakelt zichzelf na 15 seconden aan (gebruik ik dus voorlopig maar niet)
- Van de week was mijn hele accu totaal leeg na een week te hebben stil gestaan. En er zit net een nieuwe in.
Zouden deze zaken met elkaar te maken kunnen hebben? Of is het echt allemaal willekeur? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening(en).