Volgens mij zit er maar 1 motortje in, dat zal wel andersom draaien bij in- en uitklappen door omdraaien polariteit oid. Dus idd vermoedelijk wat meer weerstand bij uitklappen. Lijkt me stug als dat door vuiligheid zou komen, dan zou je bij inklappen toch ook weerstand verwachten? Maar... ik heb hetzelfde, alleen dan andersom. Ik gebruik het weinig, dus het zit me niet dwars. Als ik het dan sporadisch gebruik, de spiegel even met de hand helpen inklappen en dan werkt het wel. Maar ja, 't is wel mooi om te weten hoe het werkt en het dan te fixen...dus ik hou me ook aanbevolen voor tips, maar voor zover ik tot nu toe heb gezien in video's (op youtube is wel een en ander te vinden) is het niet zo makkelijk om bij die motor te komen. De spiegel afnemen (iig bij mijn V70nn) is heel makkelijk, die klik je zo los door aan de zijkant aan het spiegelglas te trekken, nadat je het spiegelglas met de spiegelverstelling eerst helemaal naar binnen hebt gedraaid, maar volgens mij kom je dan nog nergens bij, want het motortje voor het draaien zit onderin de steun die aan de carrosserie zit.